Palram Skylight 6x10 hnědý zahradní domek
Kód: GA702921Doporučujeme dokoupit
Detailní popis produktu
ŠPIČKOVÝ POLYKARBONÁT S UV OCHRANOU OD SPOLEČNOSTI PALRAM
OSVĚTLENÝ INTERIÉR DÍKY NOVÉ TECHNOLOGII STŘECHY PROPOUŠTĚJÍCÍ SVĚTLO
PEVNÝ HLINÍKOVÝ RÁM NEPODLÉHAJÍCÍ KOROZI
PROTISKLUZOVÁ PODLAHA SOUČÁSTÍ DODÁVKY
SNADNÉ SESTAVENÍ A MONTÁŽ
ZÁRUKA 10 LET!
Nová řada roku 2014 s novým, robustním hliníkovým rámem a vylepšeným designem. Špičkově zpracované a nesmírně odolné zahradní domky Skylight z polykarbonátu nejvyšší kvality a se střechou ze speciálního polykarbonátu, který propouští sluneční světlo do interiéru domku. Ideální na uložení zahradního náčiní, sportovního vybavení, grilovacích potřeb nebo zahradního nábytku.
Výběr materiálu u zahradního domku je naprosto zásadní. Plechové domky či levné plastové domky z polyethylenu mají mnoho nepříjemných vlastností, které zkracují jejich životnost. Ať už je to rez nebo křehnutí plastu, špatná odolnost těchto materiálů vůči hrubšímu zacházení, horší odolnost proti sněhové nadílce či kroupám. Nejmodernějším materiálem dnes je polykarbonát, který žádnou z těchto nectností netrpí. Musí to být ovšem kvalitní polykarbonát s dokonalou UV ochranou. Takový, který vyrábí například společnost PALRAM a který se světoví architekti nebojí používat na těch nejzajímavějších stavbách dneška. Více na http://www.palram.com/Profile_Video .
Chcete-li se po mnoho let těšit z opravdu kvalitního výrobku a využít veškeré technické know-how lídra na trhu, doporučujeme Vám zvolit zahradní domek od společnosti Palram.
Výhody:
• Prakticky nerozbitné stěny i střecha z polykarbonátu s UV ochranou. Na rozdíl od běžných plastových domků z polyethylenu PE nikdy nezkřehnou a bez problémů odolají změnám teplot, přívalům sněhu nebo krupobití. Oproti plechovým domkům nikdy nereznou a stěnu nelze prakticky promáčknout či jinak poškodit. Není je potřeba ani natírat, či se bát plísně a hniloby jako u dřevěných domků.
• Unikátní systém snadného nasunutí polykarbonátových panelů do hliníkových profilů
• Nerezová konstrukce ze silných hliníkových profilů
• Unikátní střecha z polykarbonátu propouštějícího světlo prosvětluje domek zevnitř
• Vysoká nosnost střechy 75 kg/m2
• Bezúdržbové a snadno omyvatelné. Žádné starosti z nátěrem, hnilobou či rzí.
• Zamykatelné, lehce otvíratelné, široké dvoukřídlé dveře v hliníkovém rámu
• Účinná ventilace na obou stranách štítu
• Protiskluzová podlaha s možností ukotvení je součástí dodávky
• Snížený nájezd usnadní manipulaci s kolečkem či travní sekačkou
• Možno zvolit i v moderní šedé barvě (obj. č. 702302)
Snadná manipulace:
• Dodávka v lehkém jednotném balení
• Ideální pro objednání přes e-obchod
• Minimální nároky na skladování v nesloženém stavu
• Přehledný návod, jednoduché sestavení ve 2 osobách
• Hotový domek může být snadno přemístěn na jiné místo
Velmi dlouhá životnost a odolnost:
• Prakticky nerozbitné polykarbonátové panely
• Robustní hliníková konstrukce, která nikdy nezrezne
• Vynikající odolnost proti všem vlivům počasí
• 100% UV ochrana polykarbonátových panelů
• Bez nároků na údržbu
• Možnost ukotvení k zemi
Snadná montáž a minimální potřeba servisu:
• Unikátní systém zasouvání panelů bez nutnosti dalších zajišťovacích prvků
• Přehledný návod, který Vás krok po kroku provede montáží
• Konstrukční prvky domků Palram jsou jednotné, proto nikdy není problém s náhradními díly ani po mnoha letech
Doplňkové parametry
Kategorie: | Palram |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 68 kg |
EAN: | 7290103124090 |
Farba rámu: | stříbrná |
Farba stien: | hnědá |
Farba strechy: | šedočerná |
Materiál dosiek (steny): | polykarbonát se 100% UV ochranou |
Materiál dosiek (strecha): | polykarbonát se 100% UV ochranou propouštějící sluneční světlo |
Materiál rámu: | rozšířené hliníkové profily nepodléhající korozi |
Podlaha: | protiskluzová, součást balení |
Rozmer dverí (V x Š): | 171 x 127,5 cm |
Rozmery domčeka (D x Š x V): | 305,5 x 185,3 x 217 cm |
Skladovací objem: | 10,6 m3 |
Ventilační okno: | 2 |
Vnitřní rozměry domku / altánu: | 297,5 x 170,5 x 208 cm |
Výška stěny: | 173 cm |
Zámek dveří: | ano, uzamykatelný |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Reklamační pořádek
1.
|
Vždy si zkontrolujte zásilku při přebírání ! |
Kupujícímu doporučujeme před převzetím a zaplacení zásilky od kurýra nebe pošty, na místě zkontrolovat zda zásilka není poškození. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít. Je nutné sepsat s přepravcem škodní protokol (ten vyžaduje přímo u přepravní společnosti nebo na poště).
2.
|
Jak postupovat při reklamovaní zboží ?
|
V případě reklamace nás kupující telefonicky (e-mailem) kontaktuje a zašle reklamované zboží na adresu:
- Euroshopy
- (Reklamační oddělení)
- Poste restante - Pošta Jablunkov
- 739 91
Pokud je reklamované zboží větších rozměrů, po zboží si přijedeme k zákazníkovi (po vzájemné dohodě), proto je dobré reklamaci předem ohlásit. Zákazník posílá zboží na své náklady, vyřízenou reklamaci mu pak zašleme na naše náklady. Pokud si zákazník zboží nekoupil u nás a chce ho reklamovat, účtujeme si za vyřízení reklamace a dopravu manipulační poplatek.
3.
|
Co musíte poslat spolu s Vaší reklamací ?
|
Každý balík - reklamace musí být řádně zabaleny (nejlépe v krabici jaké to přišlo) a má obsahovat:
- reklamované zboží včetně příslušenství (při některém zboží netřeba, proto je nejlepší nás kontaktovat buď e-mailem nebo telefonicky),
- kopii faktury, záruční list (pokud není, faktura slouží zároveň jako záruční list)
- popis závady a kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamace zboží
Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo doporučeně jako dopis. Reklamované zboží musí být dodáno čistý! Při zaslání reklamace k nám dobírkou nebude tato zásilka přijata, dobírky zákazníků nepřebíráme!
V případě reklamace postupujeme podle obecného předpisu § 622 a §623 OZ O odpovědnosti prodávajícího za vady zboží:
§ 622
(1) Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
(2) Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady.
(3) Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.
§ 623
(1) Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
(2) Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
4.
|
Na jaké poškození se nevztahuje záruka ?
|
Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:
- - přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením
- - znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby
- - používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, ve kterém se zboží běžně používá
- - vnějšími vlivy, např. pádem nebo nárazem, vniknutím vody do elektrických částí
- - zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy)
- - přepětím, např. při úderu blesku
- - při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze
- - mechanickým poškozením- roztržený, proříznutý, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným fyzickým zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží a pod.
Záruka se rovněž nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek, nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem.
5.
|
Jaká je doba na vyřízení reklamace ? Jáká je záruka ?
|
Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 kalendářních dnů v souladu se zákonem č. 250/207 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění. Každou reklamaci zasíláme do autorizovaného servisu na další posouzení. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba začne běžet znovu od data vyřízení reklamace. Prodávající upozorní o vyřízení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem.
Záruka
Záruční doba na zboží je 24 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy, pokud není stanovena jiná záruční doba pro konkrétní zboží, a běží ode dne převzetí zboží a potvrzení potřebných dokumentů souvisejících se zbožím oprávněnou osobou. Záruční doba 24 měsíců platí při prodeji zboží na soukromou potřebu [§ 620 odst. 1 občanského zákoníku]. Pokud je kupující podnikatel, který v objednávce uvede IČO a výrobek kupuje pro podnikatelskou činnost, záruční doba je 12 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy v souladu s § 429 odst. 2 Obchodního zákoníku.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží. V případě výměny zboží za nové dostane kupující doklad na kterém bude uveden vyměněné zboží. Případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny zboží začíná běžet záruční doba ode dne převzetí nového zboží, avšak pouze na nové zboží. Veškeré záruční opravy uplatněné právem jsou bezplatné.
6.
|
Alternativní řešení sporů |
V případě, že Kupující - spotřebitel nebyl spokojen s vyřízením reklamace Prodávajícím nebo pokud se Kupující - spotřebitel obrátil na Prodávajícího s žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má Kupující - spotřebitel právo obrátit se na Prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na takovou žádost odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Kupující - spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjektům alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky (seznam je dostupný na stránce www.mhsr.sk). Kupující - spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů na který se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stráncehttps://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home .chooseLanguage.
V případě jakékoli Reklamace Kupující Prodávajícího o uplatnění reklamace a dohodne se s ním na nejvhodnější formě reklamačního postupu. Prodávající s přihlédnutím k povaze reklamace nabídne Kupujícímu, aby ho navštívil servisní technik a opravu poruch Zboží udělal na místě případné instalace, tj u Kupujícího nebo doporučí Zboží dopravit do servisního střediska.
Cena a způsob dopravy
● Objednané zboží standardně doručujeme kurýrní službou na poštovní adresu uvedenou v objednávce. Tento způsob dopravy je finančně i časově nejefektivnější a vy máte jistotu, že objednané zboží se k vám dostane rychle a bezpečně.
● Pokud jste si objednali produkty, které máme "Ihned k odeslání", budou expedovány do 24 - 48 hodin (mimo víkendu). Informace o odeslání dostanete prostřednictvím e-mailu a sms
● Pokud jste si objednali produkty které nemáme označené "Ihned k odeslání", budete kontaktováni naším zákaznickým servisem o předběžném termínu doručení.
Ceník balíkové přepravy kurýrní společností GLS: | Ceník paletové přepravy kurýrní společností GEIS: | |||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | |||
0 až 15 | kg | 169,00 Kč | 51-75 | kg | 790,00 Kč | |
16 až 30 | kg | 199,00 Kč | 76-100 | kg | 1 190,00 Kč | |
31 až 50 | kg | 299,00 Kč | 101-150 | kg | 1 490,00 Kč | |
poplatek za dobírku | 30,00 Kč | 151-200 | kg | 1 590,00 Kč | ||
201-250 | kg | 1 690,00 Kč | ||||
Ceník zasílání balíků do Z-BOX a Zásilkovna | 251-300 | kg | 1 790,00 Kč | |||
301-350 | kg | 1 890,00 Kč | ||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | 351-400 | kg | 1 990,00 Kč | ||
0-10 kg | 99,00 Kč | 401-450 | kg | 2 190,00 Kč | ||
poplatek za dobírku | 30,00 Kč | 451-500 | kg | 2 390,00 Kč | ||
501-600 | kg | 2 590,00 Kč | ||||
601-700 | kg | 2 700,00 Kč | ||||
701-800 | kg | 2 900,00 Kč | ||||
801-1000 | kg | 3 900,00 Kč | ||||
1001-1500 | kg | 4 900,00 Kč | ||||
1501-2000 | kg | 5 900,00 Kč | ||||
poplatek za dobírku | 30,00 Kč |