Scheppach HS 720 kolébková pila/cirkulárka 230 V

Kód: GA5905109901
24 093 Kč –16 %
Scheppach HS 720 kolébková pila/cirkulárka 230 V
Loading...
24 093 Kč –16 % 20 151 Kč 16 654 Kč bez DPH Kalkulačka splátek
Skladem
Můžeme doručit do:
26.6.2025

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kolébková pila Scheppach HS 720 je profesionální, ale mnohem bezpečnější variantou oblíbených cirkulárek pro ty, kteří musí každoročně zvládnout pořezat opravdu velké množství dřeva. Tyto pily, mimo chatařů či vlastníků rodinných domů, využívají i společnosti, zabývající se údržbou zahrad, zpracováním dřeva, prořezáváním stromů, popřípadě farmáři, menší venkovská hospodářství apod. Pily se vyrábí v Německu na stejných linkách, jako některé větší profesionální stroje od Scheppachu. Na výrobu jsou použity pouze nejlepší ocelové materiály s velkou pevností a odolností v krutu, profesionální řezný kotouč o průměru 700 mm se speciálně upravenými zuby pro snadný průchod i tvrdým dřevem a špičkový 230 V elektromotor o výkonu 3,0 kW. Celá konstrukce prochází moderní automatickou linkou, kde se práškovou technologií nanese lak. Díky této operaci je stroj velmi odolný vůči korozi. Stroj umožňuje velmi rychlou práci v pohodlné, vzpřímené poloze. Vložíte kulatinu, polokulatinu nebo prkno do podavače, který uchopíte pomocí madla a lehkým přítlakem proti pilovému kotouči dřevo uříznete. Díky pružinovému systému se podavač (kolébka) automaticky vrátí do výchozí polohy. Tvar a speciální výstupky na kolébce neumožňují protáčení polen při řezání a tvar rovněž přispívá k velkému prořezu kulatiny 250 mm. Stroj je odolný vůči překlopení, má bezpečnostní vypínač a kotouč je vybaven účinnou brzdou. Díky použití moderní pevnostní oceli je stroj lehčí než konkurence a velmi dobře se s ním manipuluje. K tomu přispívají i pevná pojezdová kola. Stroj byl prestižním německým časopisem PROFITIPS/Bauen&Renovieren vyhlášen jako nejlepší pila na trhu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Scheppach
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 117 kg
EAN: 4014915194163
Bezpečnostní spínač: Ano
Brzda kotouče: Ano
Otáčky kotúča: 1400 ot/min
Počet zubov kotúča: 40 z
Priemer kotúča: 700 mm
Priemer polena: 25 cm
Príkon: 3000 W
Typ motoru: 230 V / 50 Hz
Vnitřní průměr kotouče: 30 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Reklamační pořádek

1. Vždy si zkontrolujte zásilku při přebírání!

2. Jak postupovat při reklamace zboží?

3. Co musíte poslat spolu s Vaší reklamací?

4. Na jaké Poškození se nevztahuje záruka?

5. Jaká je doba na Vyřízení Reklamace?

6. Alternativní řešení sporů

 

1.
 Vždy si zkontrolujte zásilku při přebírání !

Kupujícímu doporučujeme před převzetím a zaplacení zásilky od kurýra nebe pošty, na místě zkontrolovat zda zásilka není poškození. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít. Je nutné sepsat s přepravcem škodní protokol (ten vyžaduje přímo u přepravní společnosti nebo na poště).

 

2.
 Jak postupovat při reklamovaní zboží ?

V případě reklamace nás kupující telefonicky (e-mailem) kontaktuje a zašle reklamované zboží na adresu:

  • Euroshopy
  • (Reklamační oddělení)
  • Poste restante - Pošta Jablunkov
  • 739 91

Pokud je reklamované zboží větších rozměrů, po zboží si přijedeme k zákazníkovi (po vzájemné dohodě), proto je dobré reklamaci předem ohlásit. Zákazník posílá zboží na své náklady, vyřízenou reklamaci mu pak zašleme na naše náklady. Pokud si zákazník zboží nekoupil u nás a chce ho reklamovat, účtujeme si za vyřízení reklamace a dopravu manipulační poplatek.

3.
 Co musíte poslat spolu s Vaší reklamací ?

Každý balík - reklamace musí být řádně zabaleny (nejlépe v krabici jaké to přišlo) a má obsahovat:

- reklamované zboží včetně příslušenství (při některém zboží netřeba, proto je nejlepší nás kontaktovat buď e-mailem nebo telefonicky),

- kopii faktury, záruční list (pokud není, faktura slouží zároveň jako záruční list)

- popis závady a kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo, e-mail).

- Reklamace zboží

(formulář zde)

 

 

Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo doporučeně jako dopis. Reklamované zboží musí být dodáno čistý! Při zaslání reklamace k nám dobírkou nebude tato zásilka přijata, dobírky zákazníků nepřebíráme!

V případě reklamace postupujeme podle obecného předpisu § 622 a §623 OZ O odpovědnosti prodávajícího za vady zboží:

§ 622

(1) Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.

(2) Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady.

(3) Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.

§ 623

(1) Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

(2) Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.

 

4.
  Na jaké poškození se nevztahuje záruka ?

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:

  • - přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením
  • - znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby
  • - používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, ve kterém se zboží běžně používá
  • - vnějšími vlivy, např. pádem nebo nárazem, vniknutím vody do elektrických částí
  • - zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy)
  • - přepětím, např. při úderu blesku
  • - při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze
  • - mechanickým poškozením- roztržený, proříznutý, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným fyzickým zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží a pod.

Záruka se rovněž nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek, nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem.

 

5.
  Jaká je doba na vyřízení reklamace ? Jáká je záruka ?

Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 kalendářních dnů v souladu se zákonem č. 250/207 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění. Každou reklamaci zasíláme do autorizovaného servisu na další posouzení. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba začne běžet znovu od data vyřízení reklamace. Prodávající upozorní o vyřízení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem.

Záruka

Záruční doba na zboží je 24 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy, pokud není stanovena jiná záruční doba pro konkrétní zboží, a běží ode dne převzetí zboží a potvrzení potřebných dokumentů souvisejících se zbožím oprávněnou osobou. Záruční doba 24 měsíců platí při prodeji zboží na soukromou potřebu [§ 620 odst. 1 občanského zákoníku]. Pokud je kupující podnikatel, který v objednávce uvede IČO a výrobek kupuje pro podnikatelskou činnost, záruční doba je 12 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy  v souladu s § 429 odst. 2 Obchodního zákoníku.

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží. V případě výměny zboží za nové dostane kupující doklad na kterém bude uveden vyměněné zboží. Případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny zboží začíná běžet záruční doba ode dne převzetí nového zboží, avšak pouze na nové zboží. Veškeré záruční opravy uplatněné právem jsou bezplatné.

 

6.
 Alternativní řešení sporů

V případě, že Kupující - spotřebitel nebyl spokojen s vyřízením reklamace Prodávajícím nebo pokud se Kupující - spotřebitel obrátil na Prodávajícího s žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má Kupující - spotřebitel právo obrátit se na Prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na takovou žádost odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Kupující - spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjektům alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky (seznam je dostupný na stránce www.mhsr.sk). Kupující - spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů na který se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stráncehttps://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home .chooseLanguage.

V případě jakékoli Reklamace Kupující Prodávajícího o uplatnění reklamace a dohodne se s ním na nejvhodnější formě reklamačního postupu. Prodávající s přihlédnutím k povaze reklamace nabídne Kupujícímu, aby ho navštívil servisní technik a opravu poruch Zboží udělal na místě případné instalace, tj u Kupujícího nebo doporučí Zboží dopravit do servisního střediska.

Cena a způsob dopravy


● Objednané zboží standardně doručujeme kurýrní službou na poštovní adresu uvedenou v objednávce. Tento způsob dopravy je finančně i časově nejefektivnější a vy máte jistotu, že objednané zboží se k vám dostane rychle a bezpečně.

● Pokud jste si objednali produkty, které máme "Ihned k odeslání", budou expedovány do 24 - 48 hodin (mimo víkendu). Informace o odeslání dostanete prostřednictvím e-mailu a sms

● Pokud jste si objednali produkty které nemáme označené "Ihned k odeslání", budete kontaktováni naším zákaznickým servisem o předběžném termínu doručení.

Ceník balíkové přepravy kurýrní společností GLS:   Ceník paletové přepravy kurýrní společností GEIS:
             
Rozsah hmotnosti Cena s DPH   Rozsah hmotnosti Cena s DPH
0 až 15 kg 169,00 Kč   51-75 kg 790,00 Kč
16 až 30 kg 199,00 Kč   76-100 kg 1 190,00 Kč
31 až 50 kg 299,00 Kč   101-150 kg 1 490,00 Kč
poplatek za dobírku 30,00 Kč   151-200 kg 1 590,00 Kč
        201-250 kg 1 690,00 Kč
Ceník zasílání balíků do Z-BOX a Zásilkovna    251-300 kg 1 790,00 Kč
        301-350 kg 1 890,00 Kč
Rozsah hmotnosti Cena s DPH   351-400 kg 1 990,00 Kč
0-10 kg 99,00 Kč   401-450 kg 2 190,00 Kč
poplatek za dobírku 30,00 Kč   451-500 kg 2 390,00 Kč
        501-600 kg 2 590,00 Kč
        601-700 kg 2 700,00 Kč
        701-800 kg 2 900,00 Kč
        801-1000 kg 3 900,00 Kč
        1001-1500 kg 4 900,00 Kč
        1501-2000 kg 5 900,00 Kč
        poplatek za dobírku 30,00 Kč
obrazek

30 000 produktů skladem

Produkt označený skladem okamžitě expedujeme

obrazek

Ověřená a stabilní firma

Od roku 2006 děláme vše pro vaší spokojenost

obrazek

Záruka vrácení peněz

Pokud Vám produkt nevyhovuje, můžete ho do 14 dnů vrátit

obrazek

Vyškolený personál

Poradíme vám s výběrem správného produktu

×