Splyňovací kotol ATTACK 30 DPXP COMBI Pellet

Kód: 30DPXCP
Splyňovací kotol ATTACK 30 DPXP COMBI Pellet
Loading...
130 500 Kč 107 851 Kč bez DPH Kalkulačka splátek
3-4 týdny
Můžeme doručit do:
26.6.2025

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vysoce efektivní trubkový výměník "spaliny-voda"
Vysoká účinnost spalování až 90% díky trubkového výměníku, který je vybaven speciálními pohyblivými turbulátory na čištění výměníku
Nadstandardně objemná nakládací komora kotle až do 190 l, která zajistí delší výdrž vytápění na jedno naložení paliva
Možnost spalování dřeva a pelet
Kotel umožňuje provoz na dřevo a plně automatický provoz na pelety
Komfort zákazníka, provozní spolehlivost a snadná obsluha a údržba
Záruka 6 rokovVyrobený ze speciální kotlové oceli tloušťky 6 mm pro zajištění dlouhé životnosti kotle
Kotel je vybaven hořákem z nerezové oceli nejvyšší kvality s automatickým čištěním
Možnost jednoduchého zasunutí hořáku do kotle pomocí sběrače a tím možná změna paliva v průběhu 1 minuty
Snížené provozní náklady na sezónu díky možnosti kombinace paliv
Možnost krokových modulace výkonu hořáku podle typu hořáku
Možnost úpravy kotle DPX, který je již v provozu, na DPX COMBI Pellet pomocí přestavbového setu
EKO CO2Plne automatický provoz hořáku
Kompaktní design, snadné ovládání, zobrazování informací na LCD
Automatické čištění roštu nastavitelné v závislosti na kvalitě použitých pelet
Automatický start a ukončení procesu hoření při spalování pelet
Přesné měření intenzity plamene prostřednictvím fotobuňky v režimu kotle na pelety
Možnost nastavení výkonu hořáku v rozsahu 8 - 30 kW a 15 - 50 kW dle typu používaného hořáku
Možnost připojení externího snímače do akumulační nádrže
Řízení provozu hořáku prostřednictvím pokojového termostatu, nebo teplotní sondy
Možnost spalování dřevních pelet průměrů 6 - 10 mm, délky až 35 mm
Možnost korekce spalování v závislosti na použitém paliva
Kvalitní nerezová ocel spalovací komory a roštu hořáku
Možnost připojení různých délek podavačů paliva
Zabezpečovací prvky zabraňující zpětnému hoření, 4-násobné jištění proti přehřátí - havarijní, kotlový a spalinový termostat, ochlazovací okruh
Požadavek na nízký provozní podtlak ve spalovací komoře
Vícejazyčné menu, možnost nastavení široké škály parametrů
Zobrazování provozních stavů
Diagnostika poruch

Jmenovitý výkon - dřevo 30 kW
Jmenovitý výkon - pelety 30 kW
Rozsah výkonu - dřevo 15-30 kW
Rozsah výkonu - pelety 8-30 kW
Plocha výměníku 2,78 m?
Objem nakládací komory 158 dm?
Rozměr plnícího otvoru 235 × 445 mm
Předepsaný tah komína 23 Pa
Průměr odtahového hrdla 150 mm
Max. pracovní přetlak vody 250 kPa
Tlaková ztráta na straně vody (? T 10 K) 4,4 kPa
Tlaková ztráta na straně vody (? T 20 K) 1 kPa
Průměr stoupačky G 6/4 "
Průměr zpátečky G 6/4 "
Hmotnost kotle 510 kg
Výška kotle 1 240 mm
Šířka kotle 760 mm
Hloubka kotle "C" 1 350 mm
Hloubka kotle "C" - s hořákem 1 610 mm
Délka nakládací komory "D" 690 mm
Napájecí napětí ~ 230/50 V / Hz
Stupeň krytí 21 IP
Elektrický příkon - dřevo 102 W
Elektrický příkon - pelety (při zapálení) 600 W
Elektrický příkon - pelety 160 W
Elektrický příkon - pohotovostní režim <5 W
Účinnost kotle - dřevo 90,1%
Účinnost kotle - pelety 90,5%
Třída kotle podle emisí CO (dle EN 303-5) 5
Teplota spalin při jmenovitém výkonu - dřevo 170 ° C
Teplota spalin při jmenovitém výkonu - pelety 152 ° C
Hmotnostní průtok spalin při jmenovitém výkonu - dřevo 0,020 kg / s
Hmotnostní průtok spalin při jmenovitém výkonu - pelety 0,007 kg / s
Max. hladina hluku 65 dB
Předepsané palivo - dřevo Suché dřevo s výhřevností 15 - 17 MJ / kg, obsah vody min. 12% - max. 20%, ? 80 - 150 mm
Předepsané palivo - pelety Dřevní pelety, ? 6 mm, l = 35 mm, vlhkost do 12%, podle norem: DIN 51 731 - HP 5, DIN Plus, nebo EN 14961-2 - A1
Spotřeba paliva - dřevo 7,8 kg / h
Spotřeba paliva - pelety 2,4-6,9 kg / h
Orientační spotřeba na sezónu - dřevo 1 kW = 1 m?
Maximální délka polen 650 mm
Objem vody v kotli 110 l
Minimální objem vyrovnávací nádrže 750 l
Rozsah nastavení teploty topné vody 65-90 ° C
Zatížitelnost kontaktů kotlového regulátoru 230/2 V / A

Doplňkové parametry

Kategorie: Zplyňovací kotly na dřevo
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 510 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Reklamační pořádek

1. Vždy si zkontrolujte zásilku při přebírání!

2. Jak postupovat při reklamace zboží?

3. Co musíte poslat spolu s Vaší reklamací?

4. Na jaké Poškození se nevztahuje záruka?

5. Jaká je doba na Vyřízení Reklamace?

6. Alternativní řešení sporů

 

1.
 Vždy si zkontrolujte zásilku při přebírání !

Kupujícímu doporučujeme před převzetím a zaplacení zásilky od kurýra nebe pošty, na místě zkontrolovat zda zásilka není poškození. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít. Je nutné sepsat s přepravcem škodní protokol (ten vyžaduje přímo u přepravní společnosti nebo na poště).

 

2.
 Jak postupovat při reklamovaní zboží ?

V případě reklamace nás kupující telefonicky (e-mailem) kontaktuje a zašle reklamované zboží na adresu:

  • Euroshopy
  • (Reklamační oddělení)
  • Poste restante - Pošta Jablunkov
  • 739 91

Pokud je reklamované zboží větších rozměrů, po zboží si přijedeme k zákazníkovi (po vzájemné dohodě), proto je dobré reklamaci předem ohlásit. Zákazník posílá zboží na své náklady, vyřízenou reklamaci mu pak zašleme na naše náklady. Pokud si zákazník zboží nekoupil u nás a chce ho reklamovat, účtujeme si za vyřízení reklamace a dopravu manipulační poplatek.

3.
 Co musíte poslat spolu s Vaší reklamací ?

Každý balík - reklamace musí být řádně zabaleny (nejlépe v krabici jaké to přišlo) a má obsahovat:

- reklamované zboží včetně příslušenství (při některém zboží netřeba, proto je nejlepší nás kontaktovat buď e-mailem nebo telefonicky),

- kopii faktury, záruční list (pokud není, faktura slouží zároveň jako záruční list)

- popis závady a kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo, e-mail).

- Reklamace zboží

(formulář zde)

 

 

Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo doporučeně jako dopis. Reklamované zboží musí být dodáno čistý! Při zaslání reklamace k nám dobírkou nebude tato zásilka přijata, dobírky zákazníků nepřebíráme!

V případě reklamace postupujeme podle obecného předpisu § 622 a §623 OZ O odpovědnosti prodávajícího za vady zboží:

§ 622

(1) Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.

(2) Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady.

(3) Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.

§ 623

(1) Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

(2) Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.

 

4.
  Na jaké poškození se nevztahuje záruka ?

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:

  • - přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením
  • - znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby
  • - používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, ve kterém se zboží běžně používá
  • - vnějšími vlivy, např. pádem nebo nárazem, vniknutím vody do elektrických částí
  • - zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy)
  • - přepětím, např. při úderu blesku
  • - při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze
  • - mechanickým poškozením- roztržený, proříznutý, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným fyzickým zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží a pod.

Záruka se rovněž nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek, nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem.

 

5.
  Jaká je doba na vyřízení reklamace ? Jáká je záruka ?

Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 kalendářních dnů v souladu se zákonem č. 250/207 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění. Každou reklamaci zasíláme do autorizovaného servisu na další posouzení. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba začne běžet znovu od data vyřízení reklamace. Prodávající upozorní o vyřízení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem.

Záruka

Záruční doba na zboží je 24 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy, pokud není stanovena jiná záruční doba pro konkrétní zboží, a běží ode dne převzetí zboží a potvrzení potřebných dokumentů souvisejících se zbožím oprávněnou osobou. Záruční doba 24 měsíců platí při prodeji zboží na soukromou potřebu [§ 620 odst. 1 občanského zákoníku]. Pokud je kupující podnikatel, který v objednávce uvede IČO a výrobek kupuje pro podnikatelskou činnost, záruční doba je 12 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy  v souladu s § 429 odst. 2 Obchodního zákoníku.

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží. V případě výměny zboží za nové dostane kupující doklad na kterém bude uveden vyměněné zboží. Případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny zboží začíná běžet záruční doba ode dne převzetí nového zboží, avšak pouze na nové zboží. Veškeré záruční opravy uplatněné právem jsou bezplatné.

 

6.
 Alternativní řešení sporů

V případě, že Kupující - spotřebitel nebyl spokojen s vyřízením reklamace Prodávajícím nebo pokud se Kupující - spotřebitel obrátil na Prodávajícího s žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má Kupující - spotřebitel právo obrátit se na Prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na takovou žádost odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Kupující - spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjektům alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky (seznam je dostupný na stránce www.mhsr.sk). Kupující - spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů na který se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stráncehttps://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home .chooseLanguage.

V případě jakékoli Reklamace Kupující Prodávajícího o uplatnění reklamace a dohodne se s ním na nejvhodnější formě reklamačního postupu. Prodávající s přihlédnutím k povaze reklamace nabídne Kupujícímu, aby ho navštívil servisní technik a opravu poruch Zboží udělal na místě případné instalace, tj u Kupujícího nebo doporučí Zboží dopravit do servisního střediska.

Nevybrali jste si? Zkuste podobné produkty

obrazek

30 000 produktů skladem

Produkt označený skladem okamžitě expedujeme

obrazek

Ověřená a stabilní firma

Od roku 2006 děláme vše pro vaší spokojenost

obrazek

Záruka vrácení peněz

Pokud Vám produkt nevyhovuje, můžete ho do 14 dnů vrátit

obrazek

Vyškolený personál

Poradíme vám s výběrem správného produktu

×