Uťahovač rázový aku Share20V, 1x 2Ah, 1/4" šesťhran na bity, 230Nm, bezuhlíkový motor, EXTOL PREMIUM
Kód: MB8891814Detailní popis produktu
Ľahký a výkonný rázový akumulátorový uťahovač s max. krútiacim momentom 230Nm poskytuje výkon potrebný pre uťahovanie a povoľovanie skrutiek a vrutov. Rázový moment zvyšuje silu pri skrutkovaní a zároveň znižuje spotrebu batérie. Preto je rázový uťahovač oveľa efektívnejší ako aku vŕtačka a tiež zaskrutkuje viac skrutiek na jedno nabitie batérie, preto je tento typ náradia obľúbený pri práci s drevom. Uťahovací moment je možné elektronicky nastaviť na 4 rôzne momenty: 80/130/180/230Nm. Dotiahnutie vrutu uľahčuje automatické zníženie rýchlosti pri zvýšení odporu a trenia doťahovaného vrutu. Hlava so šesťhranným úchytom je vybavená zámkom pre bity a držiaky bitov s drážkou. Celokovová prevodovka zabezpečuje bezchybný chod aj pri vysokej záťaži a prispieva k lepšiemu odvodu tepla vznikajúceho pri práci. Uťahovač je poháňaný najmodernejším bezuhlíkovým motorom, ktorý má vyššiu životnosť, je výkonnejší a má menšiu spotrebu elektrickej energie ako klasické motory s uhlíkovými kefami. Je tiež vybavený LED svietidlom, ktoré osvetľuje pracovný priestor pri práci. Vďaka nízkej hmotnosti 1,4kg s batériou je možné uťahovač používať aj pri dlhších prácach.- šesťhran 1/4” so zámkom
- vyššie otáčky ako vŕtačka (3600minˉ¹ vs 1600minˉ¹)
- integrované LED svietidlo
- celokovová prevodovka
- veľmi krátka hlava umožňuje používanie uťahovača aj v ťažko prístupných miestach, nízka hmotnosť
- nastavenie momentov: 80-230Nm
- výkonný a úsporný bezuhlíkový motor
Doplňkové parametry
Kategorie: | Share20V |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 2.38 kg |
EAN: | 8595703608834 |
dĺžka: | 11,7cm |
otáčky: | 1200-2100-2800-3600/min |
L/P chod: | áno |
akumulátor: | 20V Li-ion |
počet rázov: | 1500-2800-3400-4200/min |
hmotnosť s aku: | 1,4kg |
unášač nástroja: | 1/4" šesťhran |
max. krútiaci moment: | 230Nm |
kapacita akumulátora: | 2Ah |
nabíjanie batérie cca: | 50min |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Reklamační pořádek
1.
|
Vždy si zkontrolujte zásilku při přebírání ! |
Kupujícímu doporučujeme před převzetím a zaplacení zásilky od kurýra nebe pošty, na místě zkontrolovat zda zásilka není poškození. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít. Je nutné sepsat s přepravcem škodní protokol (ten vyžaduje přímo u přepravní společnosti nebo na poště).
2.
|
Jak postupovat při reklamovaní zboží ?
|
V případě reklamace nás kupující telefonicky (e-mailem) kontaktuje a zašle reklamované zboží na adresu:
- Euroshopy
- (Reklamační oddělení)
- Poste restante - Pošta Jablunkov
- 739 91
Pokud je reklamované zboží větších rozměrů, po zboží si přijedeme k zákazníkovi (po vzájemné dohodě), proto je dobré reklamaci předem ohlásit. Zákazník posílá zboží na své náklady, vyřízenou reklamaci mu pak zašleme na naše náklady. Pokud si zákazník zboží nekoupil u nás a chce ho reklamovat, účtujeme si za vyřízení reklamace a dopravu manipulační poplatek.
3.
|
Co musíte poslat spolu s Vaší reklamací ?
|
Každý balík - reklamace musí být řádně zabaleny (nejlépe v krabici jaké to přišlo) a má obsahovat:
- reklamované zboží včetně příslušenství (při některém zboží netřeba, proto je nejlepší nás kontaktovat buď e-mailem nebo telefonicky),
- kopii faktury, záruční list (pokud není, faktura slouží zároveň jako záruční list)
- popis závady a kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamace zboží
Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo doporučeně jako dopis. Reklamované zboží musí být dodáno čistý! Při zaslání reklamace k nám dobírkou nebude tato zásilka přijata, dobírky zákazníků nepřebíráme!
V případě reklamace postupujeme podle obecného předpisu § 622 a §623 OZ O odpovědnosti prodávajícího za vady zboží:
§ 622
(1) Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
(2) Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady.
(3) Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.
§ 623
(1) Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
(2) Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
4.
|
Na jaké poškození se nevztahuje záruka ?
|
Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:
- - přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením
- - znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby
- - používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, ve kterém se zboží běžně používá
- - vnějšími vlivy, např. pádem nebo nárazem, vniknutím vody do elektrických částí
- - zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy)
- - přepětím, např. při úderu blesku
- - při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze
- - mechanickým poškozením- roztržený, proříznutý, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným fyzickým zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží a pod.
Záruka se rovněž nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek, nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem.
5.
|
Jaká je doba na vyřízení reklamace ? Jáká je záruka ?
|
Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 kalendářních dnů v souladu se zákonem č. 250/207 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění. Každou reklamaci zasíláme do autorizovaného servisu na další posouzení. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba začne běžet znovu od data vyřízení reklamace. Prodávající upozorní o vyřízení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem.
Záruka
Záruční doba na zboží je 24 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy, pokud není stanovena jiná záruční doba pro konkrétní zboží, a běží ode dne převzetí zboží a potvrzení potřebných dokumentů souvisejících se zbožím oprávněnou osobou. Záruční doba 24 měsíců platí při prodeji zboží na soukromou potřebu [§ 620 odst. 1 občanského zákoníku]. Pokud je kupující podnikatel, který v objednávce uvede IČO a výrobek kupuje pro podnikatelskou činnost, záruční doba je 12 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy v souladu s § 429 odst. 2 Obchodního zákoníku.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží. V případě výměny zboží za nové dostane kupující doklad na kterém bude uveden vyměněné zboží. Případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny zboží začíná běžet záruční doba ode dne převzetí nového zboží, avšak pouze na nové zboží. Veškeré záruční opravy uplatněné právem jsou bezplatné.
6.
|
Alternativní řešení sporů |
V případě, že Kupující - spotřebitel nebyl spokojen s vyřízením reklamace Prodávajícím nebo pokud se Kupující - spotřebitel obrátil na Prodávajícího s žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má Kupující - spotřebitel právo obrátit se na Prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na takovou žádost odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Kupující - spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjektům alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky (seznam je dostupný na stránce www.mhsr.sk). Kupující - spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů na který se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stráncehttps://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home .chooseLanguage.
V případě jakékoli Reklamace Kupující Prodávajícího o uplatnění reklamace a dohodne se s ním na nejvhodnější formě reklamačního postupu. Prodávající s přihlédnutím k povaze reklamace nabídne Kupujícímu, aby ho navštívil servisní technik a opravu poruch Zboží udělal na místě případné instalace, tj u Kupujícího nebo doporučí Zboží dopravit do servisního střediska.
Cena a způsob dopravy
● Objednané zboží standardně doručujeme kurýrní službou na poštovní adresu uvedenou v objednávce. Tento způsob dopravy je finančně i časově nejefektivnější a vy máte jistotu, že objednané zboží se k vám dostane rychle a bezpečně.
● Pokud jste si objednali produkty, které máme "Ihned k odeslání", budou expedovány do 24 - 48 hodin (mimo víkendu). Informace o odeslání dostanete prostřednictvím e-mailu a sms
● Pokud jste si objednali produkty které nemáme označené "Ihned k odeslání", budete kontaktováni naším zákaznickým servisem o předběžném termínu doručení.
Ceník balíkové přepravy kurýrní společností GLS: | Ceník paletové přepravy kurýrní společností GEIS: | |||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | |||
0 až 15 | kg | 169,00 Kč | 51-75 | kg | 790,00 Kč | |
16 až 30 | kg | 199,00 Kč | 76-100 | kg | 1 190,00 Kč | |
31 až 50 | kg | 299,00 Kč | 101-150 | kg | 1 490,00 Kč | |
poplatek za dobírku | 30,00 Kč | 151-200 | kg | 1 590,00 Kč | ||
201-250 | kg | 1 690,00 Kč | ||||
Ceník zasílání balíků do Z-BOX a Zásilkovna | 251-300 | kg | 1 790,00 Kč | |||
301-350 | kg | 1 890,00 Kč | ||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | 351-400 | kg | 1 990,00 Kč | ||
0-10 kg | 99,00 Kč | 401-450 | kg | 2 190,00 Kč | ||
poplatek za dobírku | 30,00 Kč | 451-500 | kg | 2 390,00 Kč | ||
501-600 | kg | 2 590,00 Kč | ||||
601-700 | kg | 2 700,00 Kč | ||||
701-800 | kg | 2 900,00 Kč | ||||
801-1000 | kg | 3 900,00 Kč | ||||
1001-1500 | kg | 4 900,00 Kč | ||||
1501-2000 | kg | 5 900,00 Kč | ||||
poplatek za dobírku | 30,00 Kč |