MAKITA MW001GZ AKU MIKROVLNNÁ TROUBA 40 V MAX XGT (bez aku a nabíječky) + SERVIS EXCLUSIVE + Rozšíření záruky na 3 roky zdarma
Kód: MAMW001GZDoporučujeme dokoupit
Detailní popis produktu
- Napájení 40 Vmax XGT Li-Ion baterií (dvě paralelně nebo jedna) nebo přenosný napájecí zdroj PDC1200
- Se dvěma plně nabitými bateriemi BL4040 a mikrovlnným výkonem 500 W dokáže spotřebič zahřát nádobu s chlazenými jídly přibližně
- 5krát nebo 200 ml hrnek přibližně 8krát
- Velká výsuvná rukojeť pro přenášení
- Výkon 500 W mikrovlnného výkonu je funkce dočasného zvýšení. Přibližně po 8 minutách se automaticky přepne na mikrovlnný výkon 350 W.
- Tvrzené sklo dvířek
- Těžce rozbitné
- Vnitřek lze kontrolovat během ohřevu
- Otevírání dvířek na levé straně
- Signalizace připomenutí pro potraviny ponechané v mikrovlnné troubě
- Pokud se dvířka mikrovlnné trouby neotevře 1 minutu po ohřátí, každou 1 minutu po dobu 2 minut zazní sekvence 3 krátkých pípnutí, které upozorní uživatele na potraviny, které zůstaly v mikrovlnné troubě.
- Odolnost vůči prachu a vodě
- Na vstupu vzduchu je nainstalován filtr pro snížení prašnosti
- Výstupní port USB pro nabíjení mobilních zařízení (Typ A pro DC5V/2,4A) s ochrannou gumovou krytkou
- Světlo vnitřního prostoru se rozsvítí při otevření dvířek a během ohřevu
- LED ovládací panel
- Zobrazení mikrovlnného výkonu a přednastaveného času ohřevu
- Zobrazení zbývajícího času ohřevu
- 4-LED indikátor stavu baterie (pro každou baterii)
- Zobrazení kódu chyby
- Ukazatel stavu baterie
- Pokud spotřebič přestane během používání vyhřívat z důvodu vybití baterie, tento ukazatel zabliká a zapípáním upozorní uživatele na problém.
- Tlačítko Start a volič času ohřevu
- Čas ohřevu lze nastavit v 10-ti sekundových přírůstcích do 20 minut
- Automatické zastavení při naklonění (aktivuje se při cca 30 stupních)
- Dodáváno bez akumulátorů a nabíječky.
- Kompatibilní s akumulátory 40 Vmax: 8,0 Ah / 5,0 Ah / 4,0 Ah / 2,5 Ah / 2,0 Ah / PDC1200A
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Jmenovité napětí baterie 40 Vmax
- Mikrovlnný výkon (vysoký/nízký) 500 W / 350 W
- Objem 8 l
- Doba provozu se 2 x BL4020 350 W / 500 W 11 / 6 min
- Doba provozu se 2 x BL4025 350 W / 500 W 14 / 8 min
- Doba provozu se 2 x BL4040 350 W / 500 W 21 / 15 min
- Doba provozu se 2 x BL4050 350 W / 500 W 30 / 22 min
- Doba provozu se 2 x BL4080 350 W / 500 W 48 / 35 min
- Doba provozu s PDC1200 350 W / 500 W 113 / 84 min
- Vnitřní rozměry 255 x 241 x 120 mm
- Vnější rozměry (bez akumulátorů) 318 x 343 x 338 mm
- Hmotnost (EPTA) 9,5 – 12,7 kg
Doplňkové parametry
Kategorie: | Makita |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 13 kg |
Doba prevádzky s 2 x BL4020 350 W / 500 W: | 11 / 6 min |
Doba prevádzky s 2 x BL4025 350 W / 500 W: | 14 / 8 min |
Doba prevádzky s 2 x BL4040 350 W / 500 W: | 21 / 15 min |
Doba prevádzky s 2 x BL4050 350 W / 500 W: | 30 / 22 min |
Doba prevádzky s 2 x BL4080 350 W / 500 W: | 48 / 35 min |
Doba prevádzky s PDC1200 350 W / 500 W: | 113 / 84 min |
Hmotnosť (EPTA): | 9,5 – 12,7 kg |
Menovité napätie batérie: | 36 V |
Mikrovlnný výkon (vysoký / nízky): | 500 W / 350 W |
Objem: | 8 l |
Vnútorné rozmery: | 255 x 241 x 120 mm |
Vonkajšie rozmery (bez akumulátorov): | 318 x 343 x 338 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Reklamační pořádek
1.
|
Vždy si zkontrolujte zásilku při přebírání ! |
Kupujícímu doporučujeme před převzetím a zaplacení zásilky od kurýra nebe pošty, na místě zkontrolovat zda zásilka není poškození. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít. Je nutné sepsat s přepravcem škodní protokol (ten vyžaduje přímo u přepravní společnosti nebo na poště).
2.
|
Jak postupovat při reklamovaní zboží ?
|
V případě reklamace nás kupující telefonicky (e-mailem) kontaktuje a zašle reklamované zboží na adresu:
- Euroshopy
- (Reklamační oddělení)
- Poste restante - Pošta Jablunkov
- 739 91
Pokud je reklamované zboží větších rozměrů, po zboží si přijedeme k zákazníkovi (po vzájemné dohodě), proto je dobré reklamaci předem ohlásit. Zákazník posílá zboží na své náklady, vyřízenou reklamaci mu pak zašleme na naše náklady. Pokud si zákazník zboží nekoupil u nás a chce ho reklamovat, účtujeme si za vyřízení reklamace a dopravu manipulační poplatek.
3.
|
Co musíte poslat spolu s Vaší reklamací ?
|
Každý balík - reklamace musí být řádně zabaleny (nejlépe v krabici jaké to přišlo) a má obsahovat:
- reklamované zboží včetně příslušenství (při některém zboží netřeba, proto je nejlepší nás kontaktovat buď e-mailem nebo telefonicky),
- kopii faktury, záruční list (pokud není, faktura slouží zároveň jako záruční list)
- popis závady a kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamace zboží
Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo doporučeně jako dopis. Reklamované zboží musí být dodáno čistý! Při zaslání reklamace k nám dobírkou nebude tato zásilka přijata, dobírky zákazníků nepřebíráme!
V případě reklamace postupujeme podle obecného předpisu § 622 a §623 OZ O odpovědnosti prodávajícího za vady zboží:
§ 622
(1) Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
(2) Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady.
(3) Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.
§ 623
(1) Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
(2) Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
4.
|
Na jaké poškození se nevztahuje záruka ?
|
Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:
- - přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením
- - znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby
- - používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, ve kterém se zboží běžně používá
- - vnějšími vlivy, např. pádem nebo nárazem, vniknutím vody do elektrických částí
- - zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy)
- - přepětím, např. při úderu blesku
- - při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze
- - mechanickým poškozením- roztržený, proříznutý, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným fyzickým zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží a pod.
Záruka se rovněž nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek, nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem.
5.
|
Jaká je doba na vyřízení reklamace ? Jáká je záruka ?
|
Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 kalendářních dnů v souladu se zákonem č. 250/207 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění. Každou reklamaci zasíláme do autorizovaného servisu na další posouzení. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba začne běžet znovu od data vyřízení reklamace. Prodávající upozorní o vyřízení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem.
Záruka
Záruční doba na zboží je 24 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy, pokud není stanovena jiná záruční doba pro konkrétní zboží, a běží ode dne převzetí zboží a potvrzení potřebných dokumentů souvisejících se zbožím oprávněnou osobou. Záruční doba 24 měsíců platí při prodeji zboží na soukromou potřebu [§ 620 odst. 1 občanského zákoníku]. Pokud je kupující podnikatel, který v objednávce uvede IČO a výrobek kupuje pro podnikatelskou činnost, záruční doba je 12 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy v souladu s § 429 odst. 2 Obchodního zákoníku.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží. V případě výměny zboží za nové dostane kupující doklad na kterém bude uveden vyměněné zboží. Případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny zboží začíná běžet záruční doba ode dne převzetí nového zboží, avšak pouze na nové zboží. Veškeré záruční opravy uplatněné právem jsou bezplatné.
6.
|
Alternativní řešení sporů |
V případě, že Kupující - spotřebitel nebyl spokojen s vyřízením reklamace Prodávajícím nebo pokud se Kupující - spotřebitel obrátil na Prodávajícího s žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má Kupující - spotřebitel právo obrátit se na Prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na takovou žádost odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Kupující - spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjektům alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky (seznam je dostupný na stránce www.mhsr.sk). Kupující - spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů na který se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stráncehttps://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home .chooseLanguage.
V případě jakékoli Reklamace Kupující Prodávajícího o uplatnění reklamace a dohodne se s ním na nejvhodnější formě reklamačního postupu. Prodávající s přihlédnutím k povaze reklamace nabídne Kupujícímu, aby ho navštívil servisní technik a opravu poruch Zboží udělal na místě případné instalace, tj u Kupujícího nebo doporučí Zboží dopravit do servisního střediska.
Cena a způsob dopravy
● Objednané zboží standardně doručujeme kurýrní službou na poštovní adresu uvedenou v objednávce. Tento způsob dopravy je finančně i časově nejefektivnější a vy máte jistotu, že objednané zboží se k vám dostane rychle a bezpečně.
● Pokud jste si objednali produkty, které máme "Ihned k odeslání", budou expedovány do 24 - 48 hodin (mimo víkendu). Informace o odeslání dostanete prostřednictvím e-mailu a sms
● Pokud jste si objednali produkty které nemáme označené "Ihned k odeslání", budete kontaktováni naším zákaznickým servisem o předběžném termínu doručení.
Ceník balíkové přepravy kurýrní společností GLS: | Ceník paletové přepravy kurýrní společností GEIS: | |||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | |||
0 až 15 | kg | 169,00 Kč | 51-75 | kg | 790,00 Kč | |
16 až 30 | kg | 199,00 Kč | 76-100 | kg | 1 190,00 Kč | |
31 až 50 | kg | 299,00 Kč | 101-150 | kg | 1 490,00 Kč | |
poplatek za dobírku | 30,00 Kč | 151-200 | kg | 1 590,00 Kč | ||
201-250 | kg | 1 690,00 Kč | ||||
Ceník zasílání balíků do Z-BOX a Zásilkovna | 251-300 | kg | 1 790,00 Kč | |||
301-350 | kg | 1 890,00 Kč | ||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | 351-400 | kg | 1 990,00 Kč | ||
0-10 kg | 99,00 Kč | 401-450 | kg | 2 190,00 Kč | ||
poplatek za dobírku | 30,00 Kč | 451-500 | kg | 2 390,00 Kč | ||
501-600 | kg | 2 590,00 Kč | ||||
601-700 | kg | 2 700,00 Kč | ||||
701-800 | kg | 2 900,00 Kč | ||||
801-1000 | kg | 3 900,00 Kč | ||||
1001-1500 | kg | 4 900,00 Kč | ||||
1501-2000 | kg | 5 900,00 Kč | ||||
poplatek za dobírku | 30,00 Kč |